Reklama dźwignią handlu.

Wiadomo, że reklama wspomaga handel, jak nic innego. Jest jedyną metodą efektywnie zwiększającą sprzedaż. Aby dany produkt się sprzedał, trzeba go, bowiem dobrze zareklamować, czyli przedstawić potencjalnemu nabywcy, oczywiście w jak najlepszym świetle, ważny jest oczywiście projekt logo Warszawa jak i inne duże miasta mają wiele firm, specjalizujących się w takich pracach. Konsument musi się przede wszystkim dowiedzieć o istnieniu produktu i o potrzebie jego posiadania a następnie zapamiętać logo konkretnej firmy, którego będzie on poszukiwał w sklepie podczas zakupów.

 

Sam często go nie szuka, trzeba go naprowadzić na odpowiednią drogę, czyli na drogę do sklepowej kasy. Znaczenie reklamy wzrosło szczególnie na wolnym rynku, gdzie pojawiła się konkurencja i zniknął monopol. Wielość produktów sprawia, ze reklama musi również pomóc wybrać konsumentowi ten najlepszy, więc musi przedstawić cechy produktu, świadczące o jego wyższości nad produktem podobnym, ale pochodzącym od innego producenta. Przez to, reklama nabrała znaczenia i stała się jeszcze bardziej istotna w procesie sprzedaży, niż kiedykolwiek wcześniej.