Postanowiliście zrewolucjonizować Wasz biznes, sklep, biuro, hotel, restaurację. Macie już dość zastanawiania się, do której agencji reklamowej się zwrócić, żeby spełniła wszystkie Wasze oczekiwania reklamowe. Chcecie mieć kontrolę nad materiałami reklamowymi.
Jeśli tak, to wystarczy jednorazowa inwestycja, która bezwzględnie przyciągnie do Was nowych gości i klientów, czyli Digital Signage.
Co musisz mieć, żeby korzystać z Digital Signage.
Co jest niezbędne, żeby skutecznie korzystać z platformy? Podajemy 5 najważniejszych elementów:
- Dostęp do prądu i Internetu.
- Komputer, laptop lub smartfon.
- Wygodna kanapa lub fotel.
- Zrelaksowany i otwarty umysł pełen pomysłów.
- Umiejętność wciśnięcia klawisza: Wyświetla reklamę.
Pewnie pomyśleliście, że to żart, ale w profesjonalnym podejściu do naszych klientów i do technicznych udogodnień nie mamy poczucia humoru. Stworzyliśmy bowiem platformę, dzięki której każdy może stworzyć własną i niepowtarzalną reklamę, aby jego biznes stał się jeszcze bardziej konkurencyjny.
Przygotowujemy pierwszą reklamę
A zatem, kiedy już masz platformę Digital Signage, należy podłączyć ją do prądu i Internetu oraz zalogować się. Następnie zakładamy konto oraz podajemy najważniejsze dane o naszej firmie, które będą przydatne przy kolejnych reklamach. Kolejny krok to wgranie własnych materiałów promocyjnych; mogą to być zdjęcia, grafiki albo spoty reklamowe. Warto zapamiętać, że możemy wgrać do bazy danych dowolna ilość materiałów, z których będziemy korzystać przy kolejnych reklamach. Jeśli nie mamy na początku swoich zdjęć produktów, to można je pobrać z bazy danych Digital Signage lub z Internetu. Gdy już dysponujemy potrzebnymi grafikami i spotami, wybieramy szablony odpowiednie dla promowanego produktu lub usługi i opatrujemy je komentarzem o producencie, cenie, terminie dostępności, gdzie można odnaleźć produkt lub gdzie skierować się w celu realizacji usługi.
I nasza reklama jest gotowa.
Obsługiwanie gotowych reklam podczas ich wyświetlania
Platforma Digital Signage pozwala także na pełną kontrolę emitowanego materiału i dostęp do niego z dowolnego miejsca i o wybranej przez nas porze. Oznacza to, że w dowolnym momencie możemy modyfikować lub zmieniać reklamy w całości lub części, w zależności od potrzeb.
Gdy mamy wgrane materiały promocyjne na koncie naszej firmy, to możemy przygotować wcześniej reklamy i zaprogramować kalendarz platformy tak, aby konkretnego dnia i godzinie, bez naszej dodatkowej pracy, reklama zaczęła być wyświetlana na monitorach.
Stań się twórcą własnych reklam Twojego biznesu. Dobrej zabawy.