Do czego możemy użyć ścianki reklamowej?

Jednym z najbardziej przydatnych gadżetów dla firm jest ścianka reklamowa. Na rynku dostępne jest wiele różnych rodzajów tego akcesorium. Ale do czego właściwie możemy go użyć? I czy warto w niego inwestować?

Targi i konferencje

Podstawowym zastosowaniem ścianki reklamowej jest używanie jej na różnego rodzaju targach i konferencjach. W takich wydarzeniach bierze udział bardzo dużo różnych firm i warto zrobić wszystko, żeby wyróżnić się na ich tle. Jeśli chcemy zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, koniecznie będzie nam potrzebna odpowiednia ścianka reklamowa. Jeśli wybierzemy odpowiedni rozmiar, będziemy mieć pewność, że zostaniemy zauważeni w tłumie innych firm. Ważne jest też to, żeby zadbać o jej odpowiedni wygląd, bo jeśli nie zaprojektujemy jej estetycznie, możemy być pewni, że wszyscy będą omijać nas szerokim łukiem. Nie da się ukryć, że takie ścianki reklamowe działają jak wizytówki przedsiębiorstw. To tak naprawdę pierwsza rzecz, którą widzą ludzie, kiedy podchodzą do naszego stanowiska. Dlatego warto poświęcić chwilę na zaprojektowanie jej wyglądu i dopasowanie rozmiaru do dostępnej przestrzeni. Jakie informacje powinny znaleźć się na ściance reklamowej? Najlepiej będzie jeśli postawimy na minimalizm. Najważniejsze jest to, żeby wszystko było przejrzyste i, żeby nikt nie miał wątpliwości czym się zajmujemy. Tak naprawdę wystarczy logo naszej firmy, kilka zdań o tym co robimy i jakiś kontakt do nas. Dzięki temu wszystko będzie jasne, a naszym przyszłym partnerom biznesowym będzie do nas łatwiej trafić.

W budynku firmy

Jeśli pracujemy w dużym biurowcu, dobrze jest znaleźć jakiś sposób, żeby dać o sobie usłyszeć. Odpowiednia ścianka reklamowa będzie świetnym pomysłem. Wystarczy, że postawimy ją w budynku i już będziemy mogli mieć pewność, że każdy będzie wiedział czym się zajmujemy. Taka ścianka może też posłużyć jako swoisty drogowskaz. Będzie to miało najwięcej sensu w momencie, kiedy działamy w budynku, w którym znajduje się wiele różnych firm. Wystarczy, że zamieścimy na ściance nazwę naszej firmy i miejsce, w którym się znajduje (na przykład piętro). W ten sposób osoby szukające naszego biura będą w stanie z łatwością trafić na miejsce. Tutaj również ważne jest to, żeby zachować minimalizm. Nie ma sensu zamieszczać na ściance reklamowej zbyt wielu informacji, bo może to sprawić, że stanie się ona nieczytelna. A przecież chodzi nam o to, żeby każdy był w stanie rozumieć nasz przekaz!